Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 377 612 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 2,1 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 321 077 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 238 758 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska).
marzecZKDP20072006Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina576821377612607160385852Przyjaciółka579750321077652636389226Pani Domu493432238758748309385754Naj525375203237568685292162
2007marzeclutyŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina576821377612555624412746Przyjaciółka579750321077588947372057Pani Domu493432238758475791244949Naj525375203237496224236415

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:











