Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w kwietniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 353 887 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 25 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 323 757 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 296 906 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - 262 079 egz.
kwiecień-2007marzec-2007Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina554335353887576821377612Przyjaciółka528745323757579750321077Pani Domu551896296906493432238758Naj492830262079525375203237
Podobne informacje - kwietniowe dane ZKDP:












