“Tina” nowym liderem, “Pani Domu” zyskała najwięcej

W styczniu 2011 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej zyskała “Pani Domu”, zaś miejsce lidera kosztem “Przyjaciółki” zajęła “Tina”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tiny” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosło 587 169 egz. i było o 21,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, co pozwoliło na awans tego pisma z miejsca drugiego na pierwsze – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Konkurencyjna “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), która spadła z pozycji pierwszej na drugą, zanotowała z kolei wynik na poziomie 503 966 egz. po wzroście o 1,9 proc.   Natomiast średnie rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosło  370 068 egz. i było 62,2 proc. wyższe niż w styczniu 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem, ale ukazywał się co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych. To największy wzrost w rankingu.

Porównująca dane styczniowe od danych z grudnia widać, że wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskała “Tina” (15,36 proc.). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"