Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 396 759 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 18 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - spadek o ponad 47 proc., na trzecim ”Naj” (G+J Polska) - wzrost o 1 proc. a na czwartym miejscu "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o ponad 37 proc.
styczeń20072006Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina540549396759657007468563Przyjaciółka582052348045704043514584Naj509697313907562689310339Pani Domu525106302872703745415667
2007/2006styczeńgrudzieńŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina540549396759517229363357Przyjaciółka582052348045645017444728Naj509697313907558733325351Pani Domu525106302872616741349341

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:











