TK Maxx otwiera kolejne sklepy internetowe. Co z Polską?

Firma TK Maxx ruszyła właśnie ze sklepem internetowym w Niemczech, otworzy go też wkrótce z Austrii. Polscy klienci na razie jednak nie mają co liczyć na sklep internetowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od ponad roku w internecie handluje HalfPrice, powstały w 2021 r. konkurent TK Maxxa.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż internetową w TK Maxx nie jest nowością, bo od lat działa sklep internetowy marki w Wielkiej Brytanii, w którym można kupić odzież, obuwie, kosmetyki czy rzeczy do domu. Teraz jednak firma przyspieszyła z internetową ekspansją.

10 maja ruszył e-sklep sieci w Niemczech. Firma zachęcała do jego odwiedzenia, promując „markowe ubrania w atrakcyjnych cenach”. Oferuje tam zniżki sięgające 60 procent. Niedawno ruszył też sklep internetowy w Austrii. Strony e-sklepu TK Maxx w tych krajach wyglądają tak samo jak brytyjska witryna.

Klienci internetowej wersji TK Maxx mogą skorzystać z bezpłatnej usługi Click&Collect, dzięki której zamówienia z internetu odbiorą w sklepie stacjonarnym, można też w nich zwracać zamówione produkty. Dla osób preferujących dostawę do domu obowiązuje opłata w wysokości 4,99 euro za przesyłkę.

TK Maxx działa też w Polsce, gdzie ma ponad 50 sklepów zlokalizowanych w dużych miastach. Sieć weszła do naszego kraju w 2009 r. Czy wkrótce zacznie u nas też sprzedaż internetową? -  W najbliższym czasie nie planujemy uruchomienia sklepu internetowego w Polsce - poinformowało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TK Maxx w Polsce.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zdjecia-wygenerowane-sztuczna-inteligencja-reklama-halfprice,7169657206072961a ##

HalfPrice od roku sprzedaje w internecie

Tymczasem sprzedaż internetową od półtora roku prowadzi sieć Half Price, będąca bezpośrednim konkurentem dla TK Maxx. HalfPrice należy do Grupy CCC. Pierwszy sklep stacjonarny sieć otworzyła w maju 2021 r. Ma ich już w naszym kraju ponad 80. Natomiast e-sklep HalfPrice ruszył w grudniu 2021 r Początkowo działał w formie klubu zakupowego, dostępnego dla zarejestrowanych użytkowników, czyli podobnie jak np. Zalando Lounge.

Codziennie w e-sklepie pojawiały się nowe tematyczne kampanie. Każda z nich zawierała oferty markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Ważność oferty była ograniczona w czasie. Zakupione produkty można zamówić z dostawą do domu, maszyny paczkowej lub do wybranego sklepu Half Price. Potem wprowadzono zmiany i obecnie e-sklep Half Price bardziej przypomina standardowy multibrandowy e-sklep z odzieżą - dokonywać można zakupów już bez rejestracji w klubie. Oferty nadal są jednak czasowe.

Adam Holewa, prezes HalfPrice, przy okazji prezentacji wyników Grupy CCC za IV kwartał ub.r, mówił, że sprzedaż online w HalfPrice odpowiada za blisko 5 proc. przychodów. - Kontynuujemy nasz rozwój, który dostosowujemy do aktualnej sytuacji na rynku handlu. Widzimy, że nasz pomysł na off-price się sprawdza i w 2023 roku chcemy sukcesywnie rozbudowywać sieć sprzedaży – powiedział Holewa.

TK Maxx jest częścią TJX Europe, która działa w Niemczech, Austrii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce i Holandii. The TJX Companies, Inc., firma macierzysta, jest wiodącym sprzedawcą detalicznym oferującym obniżone ceny w Stanach Zjednoczonych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat