W spocie pokazywane są kilka osób, które nie wiedzą, gdzie i jak tanio kupować ubrania znanych marek. Z pomocą przychodzą im inni bohaterowie, informując, że taka odzież jest dostępna w sklepach TK Maxx i dając niektóre z tych ubrań.
Polska wersja reklamy kończy się hasłem „Znane marki taniej”. Spot nawiązuje do stylistyce Broadwayowskich musicali, jego akcja rozgrywa się na jednej ulicy.
Spot jest głównym elementem międzynarodowej kampanii wizerunkowej TK Maxx. Jest ona realizowana w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Holandii, Austrii i Polsce.
Globalną kreacją kampanii zajęła się agencja Wieden & Kennedy London, spot wyreżyserował Gary Freedman.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/worecki-reklamuje-swieta-z-tk-maxx-wideo,7171192403371649a ##
W Polsce za obsługę TK Maxx w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.












