Musicalowy spot reklamuje „znane marki taniej” w TK Maxx (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych TK Maxx oparta na spocie w stylistyce Broadwayowskiego musicalu. Kreacją reklam zajęła się agencja Wieden & Kennedy London.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Musicalowy spot reklamuje „znane marki taniej” w TK Maxx (wideo)

W spocie pokazywane są kilka osób, które nie wiedzą, gdzie i jak tanio kupować ubrania znanych marek. Z pomocą przychodzą im inni bohaterowie, informując, że taka odzież jest dostępna w sklepach TK Maxx i dając niektóre z tych ubrań.

Polska wersja reklamy kończy się hasłem „Znane marki taniej”. Spot nawiązuje do stylistyce Broadwayowskich musicali, jego akcja rozgrywa się na jednej ulicy.

 

Spot jest głównym elementem międzynarodowej kampanii wizerunkowej TK Maxx. Jest ona realizowana w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Holandii, Austrii i Polsce.

Globalną kreacją kampanii zajęła się agencja Wieden & Kennedy London, spot wyreżyserował Gary Freedman.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/worecki-reklamuje-swieta-z-tk-maxx-wideo,7171192403371649a ##

W Polsce za obsługę TK Maxx w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD