TNS: 0,6 procenta wzrostu wydatków na reklamę w I kw.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki na reklamę narynku amerykańskim wzrosły o 0,6 procenta w porównaniu zanalogicznym okresem roku 2007.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych przedstawionych przez firmę badawczą TNS MediaIntelligence wynika, że najwyższy wzrost wydatków reklamowych - o8,5 procenta - odnotowano w przypadku internetu - informuje serwisMediaPost Publications.

Warto tutaj podkreślić, że TNS uwzględniła tutaj tylko reklamętypu display, nie biorąc pod uwagę innych znaczących sektorów,takich chociażby jak reklama w internetowych wyszukiwarkach.

Dziesięciu największych amerykańskich reklamodawców w I kwartalewydało łącznie 4,425 miliarda dolarów na reklamę, czyli o 1,6procenta więcej niż rok wcześniej.

Liderem była tutaj firma Procter & Gamble (836,4 milionadolarów na reklamę - wzrost o 15,8 procenta). Jednak w przypadkukilku innych wielkich firm odnotowano znaczące spadki: Johnson& Johnson o 15,3 procenta, AT&T o 14,6 procenta, WaltDisney o 7,9 procenta czy Time Warner o 6,8 procenta.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa