TNS odrzucił ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła wartą 1,9miliarda dolarów ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowyWPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

W swoim niedzielnym oświadczeniu TNS poinformował, że odrzuciłofertę WPP, gdyż nie leży ona w najlepszym interesie akcjonariuszyfirmy badawczej - informuje serwis Adweek.

Zarząd TNS, któremu w tej sprawie doradzał Deutsche Bank orazJPMorgan Cazenove, decyzję o odrzuceniu propozycji WPP podjąłjednogłośnie. "Zarząd nie wahał się odrzucając tą oportunistycznąpropozycję, uznając że znacząco zaniża ona wartość firmy" - napisałw oświadczeniu prezes TNS Donald Brydon.

Gdyby doszło do przejęcia WPP stałaby się pod względem dochodówdrugą po Nielsenie największą firmą badawczą na świecie. Z kolei potym jak TNS odrzucił ofertę WPP, pojawiły się doniesienia, że terazto Nielsen może złożyć własną ofertę przejęcia po znacznie wyższejcenie.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe