Nowy rozrywkowy program „To był rok!” nadawany jest na antenie Jedynki począwszy od 8 marca 2019 roku (pierwsze dwa odcinki pokazany były w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowane jest w nowym paśmie - w niedziele po 21.00). Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,67 mln widzów. Przełożyło się to na 11,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szansa-na-sukces-opole-2019-tvp2-kiedy-emisja-prowadzacy,7171101012854401a ##
Największą popularnością do tej pory cieszył się trzeci odcinek, który pokazany został w nowym paśmie. Przyciągnął on uwagę 2,04 mln osób. Pierwszy z nich śledziło 1,60 mln widzów, a drugi - 1,36 mln osób (dane odcinków udostępnione zostały przez Mediacom).

TVP1 w paśmie emisji rozrywkowego show jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje Polsat, którego udział kształtuje się na poziomie 14,47 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (9,51 proc.) i TVP2 (6,85 proc).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jacek-kurski-komentuje-zmiane-prowadzacego-the-wall-pawel-orleanski-maciej-kurzajewski,7171118278780545a ##

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce trzecie.
„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sanatorium-milosci-1-sezon-wyniki-ogladalnosci-hit-tvp1,7171094142908545a ##












