'To jasne jak czarna porzeczka' w kampanii Finlandia BlackcurrantFusion

W punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego wariantusmakowego wódki Finlandia. Akcja przebiega pod hasłem "To jasne jakczarna porzeczka".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa nowego smaku wódki Finlandia - BlackcurrantFusion jest oparta na motywach kiści czarnej porzeczki. Przekaz podhasłem "Co nowego w Finlandii? To jasne jak czarna porzeczka"podkreśla, że ten wariant jest właśnie wprowadzany dosprzedaży.

Akcja jest prowadzona w sklepach detalicznych orazsupermarketach Reak, Carrefour, Makro, Alma i Bomi, obejmującróżnorodne nośniki, m.in. owijki paletowe, ekspozytory, standynaladowe, plakaty, ulotki prezentacje multimedialne, prezentacje nastandach, naklejki i inserty do menu.

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotowała agencjaFocus Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów