„To się lubi” - facebookowy kciuk w reklamie Kia Cee’d (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa samochodu Kia Cee’d informująca o jego zwycięstwie w plebiscycie „Auto Motor i Sport”. Akcję przygotowały firmy Paralotna i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Kia Cee’d oprócz informowania o pierwszym miejscu tego modelu w kategorii „Kompaktowe auto - ekonomiczny zakup” podkreślają też, że samochód ten jest dostępny już od 16,7 tys. zł w kredycie 3x33 proc. Spot telewizyjny jest utrzymany w charakterystycznej dla ostatnich kampanii Kia stylistyce tabletowej.

W reklamie pojawiają się też hasło „Auto Motor i Sport” oraz kojarzący się z Facebookiem kciuk skierowany w górę, pod którym szybko zmieniają się cyfry w liczniku.

Kampania oprócz telewizji obejmuje radio i internet. Kreację reklam zajęła się agencja Paralotna, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online