Tok FM: posłuchaj, aby zrozumieć

Radio Tok FM kontynuuje kampanię promocyjną pod hasłem "Posłuchaj,aby zrozumieć". Reklamy stacji można będzie zobaczyć do końcakwietnia w prasie, internecie i pierwszy raz w telewizji.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania podkreśla charakter stacji, która chce nie tylkoprzekazywać informacje, ale również pomóc je zrozumieć. W reklamachznalazły się ponownie fotografie reporterskie z miejsc i scenzwiązanych z ostatnimi wydarzeniami. Zdjęcia opatrzone są napisem"Posłuchaj, aby zrozumieć" oraz logiem Radia Tok FM iczęstotliwościami radia w 10 miastach. Kampania ma wzmocnićwizerunek Tok FM jako rozgłośni poruszającej ważne i kontrowersyjnetematy polityczne i społeczne.

Reklamy Radia Tok FM ukażą się w prasie - m.in. w "Polityce","Forum", "Przekroju", w wydaniu ogólnopolskim i wydaniach lokalnych"Gazety Wyborczej", na portalu Gazeta.pl, a także w telewizji -m.in. TVP, TVN, TVN24, TVP Info.

Reklamy prasowe i banery przygotowało radio we własnym zakresie.15-sekudowe spoty reklamowe wyreżyserował Sambor Wilk, awyprodukował Jacek Balkan. Media zaplanował dom mediowyStarlink.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji