Kampania podkreśla charakter stacji, która chce nie tylkoprzekazywać informacje, ale również pomóc je zrozumieć. W reklamachznalazły się ponownie fotografie reporterskie z miejsc i scenzwiązanych z ostatnimi wydarzeniami. Zdjęcia opatrzone są napisem"Posłuchaj, aby zrozumieć" oraz logiem Radia Tok FM iczęstotliwościami radia w 10 miastach. Kampania ma wzmocnićwizerunek Tok FM jako rozgłośni poruszającej ważne i kontrowersyjnetematy polityczne i społeczne.
Reklamy Radia Tok FM ukażą się w prasie - m.in. w "Polityce","Forum", "Przekroju", w wydaniu ogólnopolskim i wydaniach lokalnych"Gazety Wyborczej", na portalu Gazeta.pl, a także w telewizji -m.in. TVP, TVN, TVN24, TVP Info.
Reklamy prasowe i banery przygotowało radio we własnym zakresie.15-sekudowe spoty reklamowe wyreżyserował Sambor Wilk, awyprodukował Jacek Balkan. Media zaplanował dom mediowyStarlink.












