"Dwoista natura wyrafinowanego mężczyzny” w reklamach kosmetyków Tom Ford

Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym Noir Extreme Parfum. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Dwoista natura wyrafinowanego mężczyzny” w reklamach kosmetyków Tom Ford

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, marka Tom Ford Beauty uruchomiła kampanię wizerunkową, które potrwa do 24 grudnia. Kampania podkreśla, że Noir Extreme Parfum "wyraża dwoistą naturę wyrafinowanego mężczyzny”.

Tom Ford Beauty to luksusowa marka kosmetyków i zapachów stworzona przez Toma Forda. Jej produkty można kupić w perfumeriach Douglas i Sephora, oraz na Douglas.pl i Sephora.pl.

Działania promocyjne obejmują emisję w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH i prasie.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja z grupy dentsu Polska - dentsu X.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"