Tomasz Brycki po 20 latach pracy odszedł z Kompanii Piwowarskiej

Tomasz Brycki, ostatnio dyrektor rozwoju marketingu, po dwudziestu latach pracy w Kompanii Piwowarskiej odszedł z tej firmy. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Brycki po 20 latach pracy odszedł z Kompanii Piwowarskiej

Tomasz Brycki pracę w Kompanii Piwowarskiej zaczął w 1996 roku. Przez pierwsze trzy lata był project managerem, przez sześć kolejnych - insight managerem. Wiosną 2005 roku został senior brand managerem marki Tyskie. Pod jego rządami Tyskie rozpoczęło sponsorowanie reprezentacji Polski w piłce nożnej, zrealizowano też akcję „Wywieśmy flagi, pomóżmy naszym”.

Rok później objął stanowisko senior brand managera marki Żubr - wówczas kampanie tej marki zdobyły dwie nagrody na konkursie reklamowym Effie: Złoto i Grand Prix. W latach 2007-2011 jako marketing manager odpowiadał za marki Żubr, Dębowe i Wojak. Potem awansował na stanowisko marketing communication & services directora, a jesienią 2012 roku został portfolio strategy & planning directorem  w Kompanii Piwowarskiej.

Funkcję dyrektora rozwoju marketingu objął na początku 2014 roku. Odpowiadał za strategię całej kategorii piwa w Kompanii Piwowarskiej, planowanie i realizację komunikacji marketingowej itp.

Brycki zanim przeszedł do Kompanii Piwowarskiej, był przez rok junior product managerem marki Crunchips w Lorenz Bahlsen Snack-World.

W Kompanii Piwowarskiej Brycki pracował formalnie do końca stycznia br. Przedstawiciele firmy nie odpowiedzieli nam, kto przejmie jego obowiązki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech