Tomasz Chojnacki partnerem w San Markos

Tomasz Chojnacki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej San Markos, obejmuje w niej stanowisko partnera. Będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tomasz Chojnacki zajmuje stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej San Markos od 2007 roku, odpowiadając m.in. za reorganizację działu kreacji i wprowadzenie sieciowego modelu współpracy z klientami. W ostatnim czasie współtworzył kampanię „Kumpel z Przeszłości – 1944 Live”, która zdobyła szereg wyróżnień w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. Grand Prix Złotych Orłów (więcej). Obecnie dodatkowo obejmuje w firmie funkcję partnera i będzie zajmował się również pozyskiwaniem nowych budżetów oraz rozwojem działu kreacji.

grafika

Ogółem w branży reklamowej Chojnacki pracuje od ponad 10 lat. Wcześniej był związany zarówno z polskimi, jak i sieciowymi agencjami, m. in.: Testardo, Bates, Opus B i Banah Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK