Tomasz Jakubiak w kolejnej odsłonie kampanii "Załatw to po sąsiedzku" Grupy BPS

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Zintensyfikowane działania wizerunkowe wychodzą poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy internetowe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii wykorzystywany jest, znany już z działań w internecie, spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-jakubiak-bank-bps-reklama ##

– Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie, to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków. Aby zostać zauważonym, zaplanowaliśmy kampanię o większej intensywności niż dotychczasowe działania rynkowych rywali. Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię  w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, dyrektor biura marketingu w Banku BPS.

Kampania reklamowa w telewizji realizowana jest od lutego i potrwa sześć tygodni. Spoty emitowane są zarówno w stacjach głównych – Polsat, TVN i TVP, jak i tematycznych m.in. w TVN7, TTV, TVN24, Polsat 2, Polsat Cafe, Fokus TV, Puls 2, History czy HGTV. Łącznie w 130 stacjach telewizyjnych - podaje reklamodawca.

Kampania radiowa realizowana będzie w stacjach o największym zasięgu, m.in. RMF FM i Radio ZET.. Akcja internetowa realizowana jest na głównych portalach, a także jako wideo w ramach kanałów VOD czy na YouTube. Aktywność ta przejdzie w internetowe działania performence.

Za koncept kreatywny kampanii, a także produkcję spotów reklamowych i sesji zdjęciowej odpowiada agencja Eskadra, natomiast za planowanie i zakup mediów – Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"