Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake

Tomasz Jędrzejczak rozpoczął współpracę z agencją Brainshake. Wcześniej pracował m.in. w Testardo i Grey Group Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z Brainshake Tomasz Jędrzejczak od początku marca zajmuje się doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji w obszarze niestandardowej komunikacji marketingowej oraz wdrożeniem zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów. – Obecność Tomka to początek zmian w firmie, które umożliwią nam coraz lepsze dopasowanie tworzonych przez nas niestandardowych koncepcji do strategii komunikacyjnych marek, dla których pracujemy – deklaruje Łukasz Smoliński, managing director Brainshake.  

grafika

Tomasz Jędrzejczak jest związany z branżą reklamową od 15 lat. Przez wiele lat był szefem strategii Testardo oraz Grey Group Polska. W swojej karierze pracował dla czołowych marek z branży telekomunikacyjnej (TP, Orange), finansowej (Aviva/Commercial Union, PKO BP, Deutsche Bank, Fortis/Dominet, Rabobank), FMCG (Tiger, Fitella, Kamis, Benecol, Masmix, Jutrzenka) czy motoryzacyjnej (Suzuki, Chevrolet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"