Tomasz Kammel w kampanii "Na wiosnę mniej płacisz w Play" (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której operator promuje smartfony w abonamencie za 50 zł miesięcznie. W reklamie występuje prezenter telewizyjny Tomasz Kammel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W serii spotów Tomasz Kammel reklamuje ofertę na abonament dla klientów przenoszących numer z innych sieci do Play. Teraz za 50 złotych miesięcznie w abonamencie mogą wybrać smartfony Samsung lub Huawei, a ponadto mają w pakiecie nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 7 GB internetu.

grafika
grafika

Obok spotów kampania obejmuje reklamy na nośnikach zewnętrznych oraz materiały POS.  To kolejna odsłona kampanii reklamowej Play z udziałem Tomasza Kammela.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).

W pierwszym kwartale br. Play Communications zanotował 1,74 mld zł przychodów i 207,8 mln zł zysku netto. Z powodu obostrzeń związanych z epidemią mocno zmalała sprzedaż urządzeń, a liczba klientów przez kwartał zmalała o 67,7 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji