Tomasz Karolak reklamuje Orange Open dla Firm (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca ofertę Orange Open dla Firm. Twarzą akcji jest Tomasz Karolak, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania informuje, że klienci, którzy dokupią usługi lub przejdą do Orange, mogą obniżyć rachunki nawet o 780 zł netto rocznie. W nowej ofercie dostępne są również smartfony za 0 zł na start.

W akcji reklamowej występuje Tomasz Karolak, który odgrywa rolę architekta Ludwika Boskiego z serialu „Rodzinka.pl”, który w spocie projektuje wnętrze przedszkola. W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania reklamowa Orange Open z udziałem wszystkich gwiazd serialu „Rodzinka.pl” (więcej na ten temat).

Kampania Orange Open dla Firm potrwa do 8 czerwca br. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, internet oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu