W nowych reklamach Tomasz Karolak przekonuje, że obecnie dla przedsiębiorców z różnych branż przy prowadzeniu firmy niezbędne jest korzystanie z internetu w smartfonie. Kampania podkreśla, że w ramach planów taryfowych Orange dla biznesu dostępne są - oprócz nielimitowanych rozmów w Polsce i innych państwach Unii Europejskiej - pakiety 6 GB internetu LTE, a także atrakcyjne smartfony (w spotach prezentowane są Sony Xperia Z3 Compact i Lumia 640) z ubezpieczeniem.
Nowe taryfy dla firm Orange wprowadził w połowie kwietnia br. (zobacz szczegóły), jednocześnie z nową ofertą dla klientów indywidualnych (więcej na ten temat) oraz znaczącym odświeżeniem komunikacji reklamowej (więcej o tym).
W zeszłym tygodniu Tomasz Karolak był mocno krytykowany w internecie, po tym jak w ramach wspierania kandydatury w wyborach prezydenckich Bronisława Komorowskiego w programie Tomasza Lisa zacytował jako autentyczny wpis z prześmiewczego konta twitterowego córki Andrzeja Dudy (więcej o tym). Aktor i dziennikarz szybko za to przeprosili, ale fala nieprzychylnych komentarzy pod adresem pierwszego trafiła też Orange - niektórzy internauci deklarowali, że rezygnują z usług telekomu i namawiali do tego innych (więcej na ten temat). We wtorek zniknął facebookowy fanpage Tomasza Karolaka.

Mimo tego zamieszania Orange Polska nie zamierza zmieniać harmonogramu obecnej akcji reklamowej ani zakresu współpracy z aktorem. - Kampanię realizujemy zgodnie z naszymi planami - poinformował Wirtualnemedia.pl rzecznik sieci Wojciech Jabczyński.
Tomasz Karolak reklamuje Orange od prawie dwóch lat, razem z innymi aktorami grającymi główne role w serialu „Rodzinka.pl”. W innej emitowanej obecnie reklamie występuje Maciej Musiał, promując Pakiet Swobodny dla klientów indywidualnych (zobacz więcej).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serce-i-rozum-reklamuja-cybertarcze-z-neostrada-w-orange-wideo ##
Nowa kampania z udziałem Tomasza Karolaka jest prowadzona od 23 maja w telewizji (m.in. kanały TVN, TVP i Polsatu), internet (m.in. Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Wyborcza.biz) oraz prasę (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Polityka”).

Kreacją reklam zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw, produkcją spotów - dom produkcyjny Lemon Film, a postprodukcją - studio Orka. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











