Tomasz Kot w reklamie Blika zachęca „Bądź kotem płatności”

Ruszyła nowa kampania promująca system płatności mobilnych BLIK (Polski Standard Płatności) z udziałem aktora Tomasza Kota. Akcję przygotowały agencje z Grupy Publicis.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tomasz Kot w reklamie Blika zachęca „Bądź kotem płatności”

„Bądź kotem płatności” to kolejna odsłona kampanii z udziałem Tomasza Kota. Komunikacja opiera się na podkreśleniu zalet płatności Blikiem, które są łatwe, szybkie i powszechnie dostępne. Multimediowa kampania prowadzona jest w telewizji i kanale digital, na spot reklamowy można trafić również w kinach. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy.

Kampania wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do końca maja.

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania Paid Social i Paid Search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"