Tomasz Kuchar i Garfield reklamują opony Goodyear

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear. Akcję – wykorzystującą wizerunki Tomasza Kuchara i Garfielda – przygotowały firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, GPD i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania opon zimowych Goodyear reklamuje model Goodyear UltraGrip Performance 2. Wykorzystywane w akcji layouty pokazują m.in. znanego z kreskówek i komiksów kota Garfielda, który pojawił się już w ubiegłorocznej kampanii tej marki (więcej na ten temat). – Badania pokazały, że ten sposób komunikacji był bardzo efektywny i spotkał się z dobrym przyjęciem konsumentów – uzasadnia Łukasz Tłuchowski, senior brand manager marek Goodyear i Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska.

 

Ponadto przekazy zawierają pozytywne oceny opon Goodyear UltraGrip Performance 2 zamieszczone w zagranicznych mediach branżowych. Z kolei w spotach radiowych markę rekomenduje kierowca rajdowy Tomasz Kuchar.

grafika

 

Cała akcja obejmuje telewizję (spoty m.in. w TVN, TVN24, TVN Turbo, National Geographic Channel i Discovery, billboardy sponsorskie przy głównym wydaniu prognozy pogody w TVN), radio (RMF FM), prasę (w magazyny motoryzacyjne takie jak „Auto Motor i Sport” czy „Cars”) oraz internet (m.in. onet.pl, gazeta.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do 8 listopada – przygotowały Goodyear Dunlop Tires Polska i agencja reklamowa GPD, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"