Po czterech odcinkach średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” w nowym sezonie telewizyjnym wyniosła 1,77 mln osób. Przełożyło się to na 14,66 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program oglądać można w poniedziałki o godz. 21.45.
Największą widownię w nowym sezonie talk-show zgromadziło wydanie z 1 września br., które oglądało 2 mln widzów. W tym odcinku gościem Tomasza Lisa był Donald Tusk.
Topowe odcinki programu “Tomasz Lis na żywo”
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia “Tomasza Lisa na żywo” spadła o 183 tys. osób. Wówczas talk-show TVP2 śledziło 1,95 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 16,99 proc. oraz 10,05 proc.

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa zajmuje drugie miejsce rynku telewizyjnego. W tym czasie liderem jest TVN z wynikiem na poziomie 16,42 proc., nadający wówczas “Top model” i “Perfekcyjną panią domu”. Trzeci jest Polsat (13,75 proc.; filmy fabularne), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP1 (6,25 proc.; “Teatr Telewizji”, “Katyń”, “Test o polskim filmie”, “Kulisy II wojny światowej”). Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia. Wyprzedzają ją TVN i Polsat.
Widownia programu na tle konkurencji
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-nowym-liderem-tygodnikow-opinii-wprost-lepszy-od-w-sieci ##











