Tomasz Marszałł dyrektorem marketingu i komunikacji TVN Media

Grupa TVN oficjalnie potwierdziła, że Tomasz Marszałł, poprzednio szef marketingu PKO BP, od grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji TVN Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

O tym, że Marszałł przechodzi do TVN, portal Wirtualnemedia.pl poinformował jako pierwszy w październiku br.

Jako dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Tomasz Marszałł będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVN.

- Kreatywność i rozległa praktyka Tomasza w dziedzinie marketingu, jak również imponujące dokonania i ogromne doświadczenie w zarządzaniu strategicznym stanowią zapowiedź wzmocnienia naszych działań komunikacyjnych oraz ugruntowania silnej pozycji marki TVN w sektorze mediów - rekomenduje go Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.

Tomasz Marszałł przejmie zarządzanie marketingiem w Grupie TVN od Waldemara Ostrowskiego, szefa departamentu marketingu oraz Marka Szafarza, dyrektora działu marketingu. Obaj po kilkunastu latach pracy odchodzą z TVN za porozumieniem stron, formalnie związani będą z firmą do końca listopada br.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-nie-komentuje-wycieku-raportu-kamil-durczok-nie-moze-pozwac ##

Tomasz Marszałł ma blisko czternastoletnie doświadczenie w sektorze bankowym i finansowym. Do TVN przechodzi z PKO Banku Polskiego, gdzie przez pięć lat zajmował stanowisko chief marketing officera i był odpowiedzialny m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, CSR, sponsoring i badania rynku. W tym czasie przeprowadził akcję rewitalizacji marki PKO BP.

Marszałł wcześniej był związany z Allianz, gdzie zarządzał ofertą produktową Allianz Banku oraz pracował jako dyrektor marketingu W. Kruk i Grupy Vistula. W przeszłości tworzył też wizerunek firmy z Grupy UniCredit - Xelion Doradcy Finansowi i prowadził marketing pionu bankowości indywidualnej Banku Pekao SA. Był ponadto współtwórcą i wiceprezesem firmy Expander. Ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Grupa TVN jest nadawcą 13 kanałów telewizyjnych, a także właścicielem grupy serwisów internetowych, m.in. serwisu wideo na żądanie Player.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech