Jako chief marketing officer będzie zarządzał strategiami marketingowymi wszystkich pionów biznesowych banku PKO BP oraz spółek zależnych.
Najbliższymi współpracownikami Marszałła zostali Marta Konopka – dyrektor ds. strategii marketingowej oraz Paweł Jankowski - dyrektor ds. komunikacji marketingowej.
Tomasz Marszałł przeszedł do PKO Banku Polskiego z grupy Allianz, gdzie zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Wcześniej był dyrektorem marketingu W. Kruk i grupy Vistula. Przez ponad 4 lata tworzył wizerunek firmy z Grupy UniCredit – Xelion Doradcy Finansowi, czołowej instytucji doradztwa finansowego w Polsce. Prowadził także marketing Pionu Bankowości Indywidualnej Banku PEKAO SA.
Tomasz Marszałł ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie nurkuje, słucha dobrej muzyki oraz fotografuje. Wakacje najchętniej spędza w Afryce.












