Tomasz Milewski account executive w MRM Worldwide

Po ponad roku pracy w agencji MRM Worldwide, Tomasz Milewski awansował na stanowisko account executive. Odpowiada m.in. za projekty dla L’Oreal Maybelline New York oraz Wedla.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do agencji interaktywnej MRM Worldwide, wchodzącej w skład struktury McCann Worldgroup, Milewski dołączył w czerwcu ubiegłego roku. W ciągu ostatnich 14 miesięcy realizował projekty interaktywne dla L’Oreal Polska, pracując przy powstawaniu serwisów i kampanii dla tego klienta.

Obecnie do zadań Milewskiego należy obsługa i przebudowa serwisu maybellintrends.pl oraz kontakt z jego użytkowniczkami. Odpowiada także za bieżącą obsługę platformy Wedel.pl.

grafika

Milewski studiuje Zarządzanie i Marketing (specjalizacja reklama) na Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii