Tomasz Milewski: z Service Innovation Group Poland do DEM’a Promotion Polska

Tomasz Milewski objął funkcję new business managera w agencji DEM’a Promotion Polska. Wcześniej pracował m.in. w firmach Service Innovation Group Poland i 2 Research Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Milewski: z Service Innovation Group Poland do DEM’a Promotion Polska
Tomasz Milewski

W DEM’a Promotion Polska Milewski będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów, analizą rynku i generowaniem leadów. Ponadto będzie odpowiadał za utrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Objęte przez niego stanowisko new business managera jest nowo utworzonym w firmie.

Przez ostatnie dwa lata Tomasz Milewski pełnił funkcję operations managera w Service Innovation Group Poland. Wcześniej przez 6,5 roku pracował już w DEM’a Promotion Polska: najpierw jako account executive, a potem jako promotor bokserski. Ponadto prowadził własną agencję 2 Research Polska.

Z branżą marketingową jest związany od 8 lat. Ukończył studia w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego i na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych