Tomasz Rożek w kampanii „Projekt DeltA” Grupy 3S

Firma Grupa 3S zaczęła kampanię „Projekt DeltA” mającą pokazywać, jak zmieniają się usługi telekomunikacyjne i data center wykorzystywane w biznesie. W akcji bierze udział dr Tomasz Rożek, znany m.in. z programu „Sonda 2” w TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Projekt DeltA” ma zwrócić uwagę przede wszystkim na zalety technologii światłowodowej, nowoczesne usługi głosowe czy rozwiązania typu disaster recovery center. Kampania adresowana jest przede wszystkim do menedżerów firm i instytucji oraz specjalistów i sympatyków technologii teleinformatycznych.

W ramach akcji co tydzień na stronie projektdelta.pl publikowane będą kilkuminutowe materiały filmowe z udziałem dr Tomasza Rożka oraz ekspertów Grupy 3S, a także analizy wybranych wdrożeń teleinformatycznych. Pięć odcinków zostanie też umieszczonych na kanale Grupy 3S na YouTubie.

Kampania obejmie też cztery spotkania z cyklu Meet IT - w Warszawie (23 marca), Wrocławiu (28 marca), Krakowie (30 marca) i Katowicach (7 kwietnia). Oprócz dyskusji i wystąpień ekspertów zaplanowano pokazy wybranych usług VoIP oraz rozwiązań chmury hybrydowej działającej w klastrze centrów danych. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele