Tomasz Terlikowski w „Scenie Dialog” na Wprost.pl

W czwartek na portalu internetowym tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) zadebiutuje autorski program Tomasza Terlikowskiego „Scena Dialog”. Będzie dostępny dla użytkowników płatnej oferty Wprost.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W „Scenie Dialog” Tomasz Terlikowski będzie rozmawiał z przedstawicielami świata nauki, sztuki, polityki o sprawach fundamentalnych oraz och osobistych ocenach bieżących wydarzeń.

- „Scena Dialog” to program dla wszystkich, którzy wierzą, że rozmowa polsko-polska jest jeszcze możliwa, że można się różnić i dyskutować bez tępej, partyjnej nawalanki i przekazu dnia. Będę z moimi gośćmi poważnie i ponad podziałami rozmawiać o trudnych sprawach – o polityce, śmierci liberalizmu i śmierci człowieka, o tym, jak przed nią uciekamy. Będziemy się też zastanawiać, czy możliwa jest prawdziwa, pełna kontrrewolucja - zapowiada Tomasz Terlikowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-terlikowski-mam-bana-w-tvp-info,7170094543341697a ##

Premierowy sezon „Sceny Dialog” obejmie 10 odcinków, które będą publikowane w czwartki o godz. 18.30. Pierwszy odcinek, którego gościem jest publicysta i eseista Tomasz Stawiszyński, będzie miał otwartą dystrybucję w serwisie Wprost.pl, natomiast kolejne będą dostępne wyłącznie dla użytkowników oferty subskrypcyjnej. Wszystkie wywiady ukażą się też w formie podcastów.

Program jest realizowany w warszawskich teatrach Syrena i Rampa.

 

- Wprost to medium otwarte na różnorodność poglądów i rzeczową dyskusję, a Tomasz Terlikowski jest dziennikarzem, który nie zamyka się w żadnej ze społecznych baniek informacyjnych, respektuje fakty, potrafi rewidować własne opinie i poglądy na wydarzenia, jednocześnie zawsze dochowując wierności swoim wartościom - podkreśla Robert Feluś, redaktor naczelny „Wprost”.

Według badania Mediapanel w czerwcu br. Wprost.pl zanotował 5,61 mln użytkowników i 19,29 proc. zasięgu. Od maja ub.r. tygodnik „Wprost” ukazuje się tylko w wersji cyfrowej.

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, zanotowała spadek przychodów o 24 proc. do 13,03 mln zł oraz wzrost zysku netto z 638 tys. zł do 4,52 mln zł.

Tomasz Terlikowski z mediami jest związany od dwóch dekad. Obecnie współpracuje m.in. z „Tygodnikiem Solidarność”, „Do Rzeczy” i „Plusem Minusem”, prowadzi program w Telewizji Republika, gdzie przedtem był redaktorem naczelnym i programowym. Od początku września w środy prowadzi wywiady po godz. 18 w RMF FM.

Wcześniej Terlikowski pracował w „Newsweeku”, „Gazecie Polskiej”, tygodniku „Wprost” i kwartalniku „Fronda”, a jego teksty drukowały m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Tygodnik Powszechny”, „Gość Niedzielny”, „Gazeta Polska Codziennie” i „Ozon”. Napisał kilkadziesiąt książek faktograficznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech