Tomasz Walczak dyrektorem marketingu Intermarche

Tomasz Walczak objął stanowisko dyrektora marketingu sieci sklepów Intermarche (Grupa Muszkieterów). W firmie pracuje od 10 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tomasz Walczak dyrektorem marketingu Intermarche
Tomasz Walczak

Tomasz Walczak został dyrektorem marketingu sieci sklepów Intermarche należącej do Grupy Muszkieterów. Od września był p.o. na tym stanowisku.

W Intermarche pracuje od 2011 roku. Najpierw, przez 7 lat był trade marketing managerem. W maju 2018 roku został kierownikiem działu promocji i wsparcia sprzedaży. Odpowiadał na tym stanowisku m.in. za organizowanie promocji dla sieci sklepów Intermarche.

Wcześniej, przez 4 lata pracował w firmie Colian (Grześki, Oranżada Hellena). Był tam m.in. category brand managerem, a takie kierownikiem działu trade marketingu.

W latach 1997-2007 pracował jako kierownik działu marketingu w produkującej słodycze firmie Terravita.

Wcześniej był account managerem w GPD Agency.

Sieć Intermarche ma obecnie ok. 200 sklepów w Polsce.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"