21. Odsłona marki na nowy sezon powstała na bazie długofalowej idei „Moving Forward Together”, która ma inspirować do wspólnego budowania naszej lepszej przyszłości.
Bohaterowie i bohaterki kampanii dzielą się doświadczeniami i historiami własnego aktywizmu, by zachęcać globalną społeczność do tworzenia lepszego świata. Różnorodność środowisk, z których pochodzą, dowodzi, że istotna zmiana może dziać się w dowolnym miejscu i w każdej społeczności.
- Jesteśmy w zwrotnym momencie historii – musimy wspólnie ruszyć do przodu, by stworzyć lepszą przyszłość dla następnych pokoleń - mówi Tommy Hilfiger. „Jestem dumny, że kolekcję na wiosnę 2021 reprezentuje niesamowite grono różnorodnych osób, które realizują tę ideę. Jestem przekonany że zainspirują fanów i fanki do mobilizacji i długotrwałych, znaczących zmian - dodaje.

Sesje zdjęciowe odbyły się w lokalizacjach dookoła świata – w Los Angeles, New Jersey, Londynie, Paryżu, Berlinie i na wyspie Hajnan. Autorami zdjęć są lokalni fotografowie i fotografki: Clara Balzary, Joshua Woods, Jana Gerberding, Ken Ngang i Tom Johnson.
W kampanii występują m.in. Indya Moore (Stany Zjednoczone): Transpłciowa i niebinarna aktywistka, aktorka i modelka; Compton Cowboys (Stany Zjednoczone): kolektyw mentorski, stworzony przez aktywistów Randy’ego Savvy’ego, Stonera Mane’a i Kee, którzy wykorzystują kulturę jeździecką do przedstawienia młodzieży Los Angeles alternatywnych pomysłów na przyszłość. Jameela Jamil (Wielka Brytania): aktorka, prezenterka radiowa, pisarka i aktywistka na rzecz ciałopozytywności. Twórczyni platformy i podkastu „I Weigh”, które są bezpieczną i otwartą przestrzenią dla wszystkich kobiet; Mogli (Niemcy): wokalistka i autorka piosenek, filmowczyni, projektantka i aktywistka na rzecz większej życzliwości wobec ludzi i planety; Tom Grennan (Wielka Brytania): były piłkarz, obecnie wokalista i autor piosenek. Wspiera swoją społeczność małymi działaniami na rzecz ochrony zdrowia psychicznego.












