Tommy Hilfiger wprowadza do salonów wirtualną rzeczywistość

Marka odzieżowa Tommy Hilfiger wprowadza do swoich salonów opcję prezentacji produktów w wirtualnej rzeczywistości. Klienci mogą obejrzeć konkretne kolekcje „na żywo” za pomocą gogli VR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dzięki goglom Samsung GearVR klienci odwiedzający wybrane na razie salony sprzedaży marki Tommy Hilfiger mogą obejrzeć zrealizowane w technologii wirtualnej rzeczywistości specjalne prezentacje oraz autentyczne pokazy mody pozwalające na dokładne zapoznanie się z konkretnymi kolekcjami.

Pełen widok 360 stopni umożliwia obserwowanie pokazów z perspektywy pierwszej osoby, dokładne przyjrzenie się modelkom na wybiegu, a nawet odwiedzenie zaplecza konkretnego pokazu. Na podstawie tych prezentacji klient może później dokonać wyboru określonych ubiorów w salonie.

- Dzisiaj czekanie na to, aż klient przyjdzie do salonu i przyglądając się wieszakom wybierze coś dla siebie to zdecydowanie za mało - podkreśla w rozmowie z dziennikiem „The New York Times” Daniel Grieder, dyrektor zarządzający marką Tommy Hilfiger. - Obecnie klientowi trzeba też dostarczyć rozrywki i zaskoczyć go, także za pomocą nowatorskich rozwiązań w rodzaju rzeczywistości wirtualnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-rzeczywistosc-stworzy-nowa-kategorie-reklamowa-na-razie-bariera-mala-dostepnosc-sprzetu-opinie ##

Tommy Hilfiger nie jest pierwszą marką, która stosuje rozwiązania VR wspierające sprzedaż. Wcześniej londyńskie centrum handlowe Westfield uruchomiło specjalny pop-up store, w którym można oglądać kolekcje w wirtualnej rzeczywistości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"