Dzięki goglom Samsung GearVR klienci odwiedzający wybrane na razie salony sprzedaży marki Tommy Hilfiger mogą obejrzeć zrealizowane w technologii wirtualnej rzeczywistości specjalne prezentacje oraz autentyczne pokazy mody pozwalające na dokładne zapoznanie się z konkretnymi kolekcjami.
Pełen widok 360 stopni umożliwia obserwowanie pokazów z perspektywy pierwszej osoby, dokładne przyjrzenie się modelkom na wybiegu, a nawet odwiedzenie zaplecza konkretnego pokazu. Na podstawie tych prezentacji klient może później dokonać wyboru określonych ubiorów w salonie.
- Dzisiaj czekanie na to, aż klient przyjdzie do salonu i przyglądając się wieszakom wybierze coś dla siebie to zdecydowanie za mało - podkreśla w rozmowie z dziennikiem „The New York Times” Daniel Grieder, dyrektor zarządzający marką Tommy Hilfiger. - Obecnie klientowi trzeba też dostarczyć rozrywki i zaskoczyć go, także za pomocą nowatorskich rozwiązań w rodzaju rzeczywistości wirtualnej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-rzeczywistosc-stworzy-nowa-kategorie-reklamowa-na-razie-bariera-mala-dostepnosc-sprzetu-opinie ##
Tommy Hilfiger nie jest pierwszą marką, która stosuje rozwiązania VR wspierające sprzedaż. Wcześniej londyńskie centrum handlowe Westfield uruchomiło specjalny pop-up store, w którym można oglądać kolekcje w wirtualnej rzeczywistości.











