Tomorrow dla Wydawnictwa Bauer

Tomorrow wygrało przetarg na kampanię B2B tygodnika 'Życie na Gorąco'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Grupa docelowa akcji to media plannerzy, szefowie i pracownicy działów marketingu i promocji, brand oraz product managerowie, a także szefowie firm, czyli osoby odpowiedzialne za planowanie kampanii prasowych.

-  Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie śmiałych pomysłów kreatywnych, zaproponowanych przez Tomorrow ze względu na efekt, jaki chcemy uzyskać. Jestem pewien, że ta kampania zostanie zauważona. - mówi Marek Lasota, Dyrektor Wydawniczy Wydawnictwa Bauer.

Kampania rozpocznie się w styczniu 2007 r. i potrwa około dwóch miesięcy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"