Toolbox odpowiada za promocję Plusssz Cool

Polski Lek powierzył agencji Toolbox opiekę nad wizerunkiem nowego produktu marki Plusssz.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zakres działań, które agencja poprowadzi dla Plusssz Cool, obejmuje przede wszystkim relacje z mediami, PR produktowy i współpracę z liderami opinii.

Za obsługę nowego klienta odpowiada zespół projektowy pod kierownictwem Michała Łuczyńskiego. 

Firma Toolbox i Polski Lek współpracują ze sobą po raz pierwszy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski