Hitem 2010 roku* okazały się Zimowe Igrzyska Olimpijskie – zmagania skoczków w ich ramach – przyciągnęły przed ekrany 9,6 mln widzów. Jak wynika z analizy Nielsen Audience Measurement przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl druga pozycja przypadła odcinkowi „M jak miłość” z 15 marca (9,4 mln widzów). Na trzeciej lokacie znalazł się finał Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Holandia – Hiszpania, który zainteresował on 8,5 mln osób. Wśród najpopularniejszych pozycji znalazły się także serwis sportowy TVP1 z 17 stycznia (6,77 mln widzów),”Teleexpress” z 5 grudnia (6,72 mln widzów) oraz teleturniej „Jaka to melodia” (6,63 mln widzów). TOP 100 z wynikiem 3,63 mln widzów zamyka odcinek show „Tylko nas dwoje” z 13 marca.
Ranking TOP100 w grupie komercyjnej otwierają Zimowe Igrzyska Olimpijskie i konkurs skoków z 20 lutego (4,35 mln widzów), zamyka zaś film „Kochaj albo rzuć” nadany przez Jedynkę 7 grudnia(1,73 mln widzów).

* badany okres 1.01 – 26.12.2010











