Najbardziej angażujące kanały na YouTube w Polsce
Zestawienie najpopularniejszych kanałów polskich mediów na YouTube przygotował Instytut Monitorowania Mediów. Według danych z pierwszych dwóch tygodni września 2025 r., Kanał Zero (2,09 mln subskrybentów) zdobył 44,9 mln wyświetleń, co czyni go liderem wśród polskich kanałów na YouTube.
Na drugim miejscu uplasował się Super Express (1,21 mln subskrybentów) z wynikiem 39,4 mln wyświetleń, a podium zamyka TV Republika (1,51 mln subskrybentów) z 33,6 mln wyświetleń.
Kolejne miejsca zajęły Polsat (1,56 mln subskrybentów) z 18 mln wyświetleń oraz Wirtualna Polska (839 tys. subskrybentów) z 17,5 mln wyświetleń.
Szóste miejsce w zestawieniu przypadło TVP Sport (778 tysięcy subskrybentów) z wynikiem 13,7 mln wyświetleń, siódme – TVN (2,56 mln subskrybentów) z 12,2 mln wyświetleń, a ósme – Polsat News (387 tys. subskrybentów) z 9,8 mln wyświetleń.

W sierpniu Wirtualnemedia.pl przygotowały ranking najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube pod względem odsłon. Najpopularniejszym dotąd kanałem polskich mediów na YouTube jest TVN7, który zanotował 4,92 mld odsłon, na drugim miejscu znalazł się TVNPL z 3,99 mld odsłon, a na trzecim Polsat z 2,33 mld odsłon.











