Drugą edycję reality-show “Top Chef” oglądać można w Polsacie w środy o 20.35 począwszy od 5 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność formatu wyniosła 1,65 mln widzów, co przełożyło się na 10,31 proc. udziału w grupie 4+ i 14,76 proc. w 16-49.
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek, największą oglądalność zgromadził trzeci z nich, który obejrzało średnio 1,81 mln osób.
Oglądalność formatu odcinek po odcinku
Nowa seria reality-show ma jednak mniej widzów niż nadawana we wrześniu ub.r. premierowa edycja formatu, którą śledziło średnio 1,7 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 11,53 proc. i 15,60 proc. (więcej na ten temat).
Natomiast rok temu w paśmie nadawania „Top Chefa” Polsat miał 1,74 mln widzów przy udziale wynoszącym 11,06 proc. w grupie 4+ i 15,16 proc. w 16-49.

Obecnie w czasie emisji “Top Chefa” Polsat w rynku zajmuje dopiero czwarte miejsce. Liderem jest Dwójka emitująca “Na dobre i na złe”, „Na sygnale” oraz filmy, co przekłada się na 26,47 proc. udziału. Lepiej od Polsatu wypadają też TVP1 (mecze Ligi Mistrzów; 14,45 proc.) i TVN („Na Wspólnej”, „W11-Wydział Śledczy”, „Bitwa o dom”; 10,31 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat jest trzeci, przegrywając z TVP2 i TVP1, ale wygrywając z TVN.
Widownia „Top Chefa” na tle konkurencji
W programie “Top Chef” w różnych zadaniach kulinarnych rywalizuje 14 kucharzy. Ocenia ich czteroosobowe jury, w którego składzie są: Wojciech Modest Amaro, Ewa Wachowicz, Joseph Seeletso i Maciej Nowak.
Gospodarzem show jest Grzegorz Łapanowski, a produkuje go firma Jake Vision.











