Totalizator Sportowy powraca z szerokozasięgową kampanią reklamową Lotterii Świątecznej Lotto

Totalizator Sportowy rozpoczął szerokozasięgową kampanię reklamową Lotterii Świątecznej Lotto. Działania reklamowe potrwają do końca grudnia br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy powraca z szerokozasięgową kampanią reklamową Lotterii Świątecznej Lotto

Lotteria popularyzuje produkty z portfolio Lotto, To już szósta edycja Lotterii. Jej pierwsza edycja miała miejsce w 2017 roku.

Szerokozasięgowa kampania będzie emitowana w stacjach telewizyjnych, w radiu, internecie, na nośnikach outdoor oraz w prasie i kanałach własnych Totalizatora Sportowego. W punktach sprzedaży wykorzystywane będą materiały BTL: plakaty, wobblery, ulotki prezentujące nagrody i zasady Lotterii. Przygotowane zostały spoty radiowe 30” i 15”. Wyprodukowano także animację 2D przeznaczoną na ekrany w kolekturach oraz ekrany usytuowane w przestrzeni miejskiej, komunikacji, kinach, centrach handlowych itp.

Kreacja odwołuje się do magii świąt Bożego Narodzenia, spędzanych w kameralnej, pełnej ciepła, rodzinnej atmosferze, w oczekiwaniu na gwiazdkowe prezenty. Mogą być nimi nagrody w Lotterii Świątecznej Lotto.

W Lotterii Świątecznej do wygrania jest łącznie 700 000 zł, w tym nagroda główna 100 000 zł. Do graczy trafi także milion zakładów Lotto.

Kampanię przygotował departament marketingu Totalizatora Sportowego we współpracy z agencją Red8 (kreacja). Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe Starcom i Sigma Bis

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"