Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do rocznej obsługi

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na jego obsługę reklamową - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Może w nim wybrać kilka agencji, z którymi podpisze tzw. umowy ramowe. Chce z nimi współpracować przez rok, ale nie wyklucza też, że w tym okresie nie zleci im żadnych zadań. W tej sytuacji nie będą miały prawa do jakichkolwiek roszczeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do rocznej obsługi

Wybrana w przetargu agencja (lub kilka - bo taką możliwość spółka przewiduje) będzie odpowiadać m.in. za planowanie strategiczne, opracowanie strategii komunikacji dla wszystkich marek Totalizatora, opracowanie reklam ATL i BTL, ich produkcję itp. Spółka będzie każdorazowo zlecać wybranej agencji realizację konkretnych projektów. Jeżeli w tym przetargu wybierze do współpracy kilka firm, przy każdym zlecanym projekcie będzie składać im zapytanie, a do realizacji danego projektu wybierze tę, która przygotuje najlepszą ofertę.

Na etapie przetargu agencje mają do wykonania dwa zlecenia. Pierwszy dotyczy przygotowania dwóch odrębnych linii kreatywnych oraz opracowania zupełnie nowej koncepcji kreatywnej dla platformy komunikacyjnej dla Zdrapki.Drugi z kolei obejmuje przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz wyprodukowanie spotów tv  reklam internetowych dla gry Eurojackpot.

Na obecnym etapie Totalizator zastrzega, że mimo wyboru w tym postępowaniu zwycięskich agencji i zawarciu z nimi umów ramowych może dojść do sytuacji, w której w trakcie trwania tych umów może nie zlecić im realizacji żadnego projektu. W takim przypadku agencja nie będzie miała prawa do jakichkolwiek roszczeń.

## NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panstwowe-spolki-i-ministerstwa-gdzie-sie-reklamuja-najwiecej-w-sieciach-w-dol-fakt-i-gazeta-wyborcza-analiza,7171224260409473a ##

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 15 listopada jest wpłata 20 tys. zł wadium.

Totalizator Sportowy w lutym br. wybrał do współpracy w zakresie obsługi reklamowej – również w przetargu – cztery agencje: Grandes Kochonos, Apella, Red8 Advertising i dsk. Umowy z nimi zawarł na rok.

Kreację reklam do kampanii prowadzonej w maju br., a promującej markę Multi Multi przygotowała agencja Red8. Ta sama agencja jest autorem reklam ostatniej kampanii z Kamilem Bednarkiem w roli głównej, a promującej markę Lotto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą