Totalizator Sportowy wybiera agencje interaktywne do współpracy

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na wybór agencji do obsługi w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nimi pracować przez 2 lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Totalizator Sportowy wybiera agencje interaktywne do współpracy

Przedmiotem przetargu Totalizatora jest wybór maksymalnie 5 agencji interaktywnych świadczących usługi z zakresu marketingu internetowego dotyczące produktów/marek Totalizatora Sportowego.

Agencje te zajmą się m.in. opracowaniem, nadzorem i egzekucją strategii komunikacji głównie dla marki Lotto,opracowaniem i produkcją materiałów promujących produkty/marki spółki w internecie (reklamy internetowe, teksty reklamowe, strony www, materiały wideo, itp). Będą też odpowiedzialne za niestandardowe działania internetowe typu chatboty, filtry AR czy aplikacje mobilne oraz planowanie i zakup mediów w obszarze internetu (w tym performance marketing). 

Umowa z wybranymi agencjami zostanie zawarta na okres 2 lat. Spółka nie wyklucza możliwości jej przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska