Touch.PR odpowiada za komunikację marki Color Care

Z początkiem lutego marka kosmetyków do makijażu Color Care powierzyła Touch.PR działania komunikacyjne w ramach media relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Touch.PR będzie wspierać swojego nowego klienta także w doradztwie biznesowym.

Color Care to polska marka makijażowa oferująca wysokiej jakości kosmetyki wzbogacone o pielęgnacyjne składniki aktywne.

Projekt poprowadzi Artur Klich — development director, który posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze media relations.

Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów