Toyota - Corolli Verso w natarciu

Saatchi & Saatchi Poland przygotowało ogólnopolską kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty - Corolli Verso

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Saatchi & Saatchi Poland przygotowało kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty - Corolli Verso, która właśnie pojawiła się na rynku. Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi działania reklamowe mają różnorodny charakter.

Poprzez kampanię reklamową nowa Corolla Verso będzie pozycjonowana jako dynamiczny i wszechstronny samochód dla aktywnej rodziny. Grupą docelową nowej Corolli Verso są niezależni, młodzi ludzie, którzy mają - lub dopiero planują - jedno albo dwoje dzieci. Za wszelką cenę jednak unikają bycia postrzeganymi jako typowi rodzice. Samochód z tego segmentu jest im potrzebny ponieważ często mają do przewiezienia większą ilość osób lub bagażu. Działania reklamowe otwiera event, przygotowany z myślą o wybranej grupie docelowej.

Pierwszym etapem będą organizowane w stacjach dealerskich Toyoty "Dni Otwarte", odbywające się w dniach 15 - 16 maja. Dealerzy wyślą do swoich Klientów specjalnie przygotowane zaproszenia, informujące o wydarzeniu oraz zachęcające do wzięcia udziału w imprezie. Motywem przewodnim eventu będą egzotyczne rodzinne wakacje. W ciągu najbliższego weekendu w stacjach dealerskich zapanuje wakacyjny nastrój. Na gości czekają bezalkoholowe drinki, kwietne girlandy na szyje, sprzedawcy ubrani w hawajskie stroje i gorąca, letnia muzyka. Specjalne atrakcje przewidziano dla dzieci: gra na PlayStation, wyścigi zdalnie sterowanymi samochodami, malowanie twarzy czy możliwość zrobienia zmywalnego tatuażu.

Kampania Corolli Verso składać się będzie z czterech piętnastosekundowych spotów telewizyjnych, czterech motywów ogłoszeń prasowych, bazujących na konsekutywnych stronach, kampanii radiowej i kampanii internetowej.

Reklama telewizyjna ukaże się zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVN i TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych: TVN 24, Canal +, Discovery Chanel, National Geographic. Ogłoszenia prasowe pojawią się m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Newsweeku", "Wprost", "Polityce" oraz na łamach prasy regionalnej. Kampanię radiową będzie można usłyszeć w: "Radiu Zet", "RMF FM", "Trójce", "Radiu PIN", "Radiu Pogoda", a także w stacjach regionalnych. Przez cały czas trwania akcji będzie również miała miejsce intensywna kampania reklamowa w Internecie.

Za stronę kreatywną całej kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Zenith Media.

Klient: Toyota Motor Poland

Przedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus

Przedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł Grzybowski

Dyrektor Kreatywny: Jacek Szulecki

Dyrektor Artystyczny: Agnieszka Niska

Copywriter: Max Olech

Media: TV, prasa, radio, Internet

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"