Toyota Yaris atakuje

Saatchi & Saatchi Poland przygotowała ogólnopolską kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty Yaris

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Saatchi & Saatchi Poland przygotowała wizerunkową kampanię reklamową dla Toyoty Yaris Blue - limitowanej wersji popularnego modelu Toyoty, który właśnie wchodzi na rynek.

Ogólnopolskie działania reklamowe rozpoczęły 14 kwietnia 2004r. Zadaniem kampanii reklamowej jest uwypuklenie niecodziennych cech samochodu oraz zbudować wizerunek marki Toyota jako firmy wprowadzającej na rynek wyjątkowe edycje samochodów - firmy, która dba o wyjątkowe samopoczucie Klientów.

Wszystkie działania są oparte na idei "Toyota Yaris Blue - kosmiczna wersja". Złożyły się na nie: spot TV - "Ufo", kampania prasowa, kampania kinowa oraz działania w salonach dealerskich. Szczególnie nietypowa i nowatorska jest kampania prasowa, obejmująca wiele niestandardowych formatów, jak chociażby konsekutywne strony w gazetach, rozkładanki czy dodatkowe formaty jak np. "Ufoludek obejmujący gazetę". Kampania prasowa obejmuje takie tytuły jak: CKM, Men's Health, Wprost, Newsweek, Auto Świat, Przekrój, Viva!, Gala, Gazeta Wyborcza, Świat Nauki, Focus, Extra Motoryzacja, Playboy, Auto+, Motor.

Toyota Yaris została wprowadzona na rynek w 1999 i jest obecnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów z segmentu B. Na samym początku Yaris był pozycjonowany jako eleganckie i niezawodne auto dla kobiet. Zdecydowano się jednak na zmianę wizerunku samochodu poprzez kolejne kampanie reklamowe (m.in. "Rywalizujące pary"). Nowe działania reklamowe dla Yarisa zmierzają do wzmocnienia jego wizerunku jako samochodu idealnego - dzięki przestronnemu wnętrzu, dynamice i bogatemu wyposażeniu - dla niej i dla niego.

Limitowana Toyoty Yaris Blue wyróżnia się specjalnym kolorem karoserii, a także sportowymi dodatkami. Nietuzinkowy "design" ma na celu podkreślenie wyjątkowości i indywidualności konsumentów, którzy zdecydowali się na kupno nowego modelu.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith Media, kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

Klient: Toyota Motor Poland.

Przedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus.

Przedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł Grzybowski.

Dyrektor Kreatywny: Jacek Szulecki.

Dyrektor Artystyczny: Andrzej Ratajczyk

Copywriter: Jarek Kamiński.

Media: TV, prasa, kino.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online