Tradedoubler przejmuje Adnologies i konsekwentnie realizuje nową strategię

Tradedoubler, wiodąca firma w dziedzinie performance marketingu, ogłosiła przejęcie Adnologies – niezależnej niemieckiej firmy technologicznej. Dzięki nabyciu firmy specjalizującej się w reklamie opartej na analizie danych Tradedoubler uzyska dostęp do technologii, które uzupełnią i poszerzą ofertę firmy, zgodnie z nową strategią rozwoju ogłoszoną w listopadzie ubiegłego roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Adnologies oferuje produkty i usługi reklamowe oparte na analizie danych w całym cyfrowym łańcuchu wartości: adserver, platformę DSP (demand-side platform – platformę, która zakupuje powierzchnię reklamową w czasie rzeczywistym), platformę DMP (data management platform) do zarządzania danymi oraz do wymiany danych (DX – data exchange), platformę SSP (supply side platform) umożliwiającą sprzedaż reklamy typu display w czasie rzeczywistym, oraz narzędzia umożliwiające dynamiczne wyświetlanie i tworzenie wideo.

„Cieszę się, że mogę poinformować o nabyciu Adnologies. Portfolio ich produktów doskonale uzupełnia nasze własne. Jest to kolejny ważny krok w realizacji niedawno ogłoszonej strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rezultatów dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizę danych, lepszą technologię i wieloletnie doświadczenie.” –komentuje zakup Adnologies Matthias Stadelmeyer, prezes firmy Tradedoubler.

Natomiast Andreas Schwibbe, Dyrektor Zarządzający Adnologies, powiedział: „Jestem podekscytowany tym, że łączymy siły z Tradedoublerem. Nasze technologie, oparte na analizie danych, powstały w celu umożliwienia użytkownikom podejmowania trafnych decyzji reklamowych, zarówno strategicznych jak i taktycznych. Jestem przekonany, że nasza oferta będzie świetnie pasować do istniejących technologii, wiedzy i doświadczenia Tradedoubler. "

Przejęcie Adnologies następuje po intensywnym kwartale dla firmy Tradedoubler, w którym firma wprowadziła na rynek ADAPT - nowe narzędzie z zakresu business intelligence. Umożliwia ono menedżerom zarządzającym kampaniami reklamowymi szybki dostęp do danych o skuteczności kampanii, niezbędnych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych.

Parklane Capital, międzynarodowa firma doradcza z Hamburga, specjalizująca się w łączeniu i przejęciach spółek, wspierała Tradedoubler w procesie nabycia Adnologies.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"