Transpłciowa modelka w nowej kampanii H&M (wideo)

Firma odzieżowa H&M rozpoczęła kampanię reklamową promującą jesienną kolekcję. Zrywa w niej ze stereotypizacją kobiet, czego dowodem jest m.in. udział w reklamach transpłciowej modelki Hari Nef.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania promująca jesienno-zimową kolekcję marki H&M porusza temat różnorodności. Firma w działaniach reklamowych zrywa ze stereotypizacją kobiet i postrzeganiem ich w kategoriach seksownych księżniczek. W pewnym sensie upomina się o te kobiety, które różnią się od powszechnie znanych i rozumianych wzorców piękności.

Dlatego też najnowszą kolekcję marki w spocie pod hasłem #Ladylike promują m.in. 72-letnia aktorka i modelka Lauren Hutton, transpłciowa modelka Hari Nef czy feministka Adwoa Aboah.

W spocie wykorzystano jako tło muzyczne utwór „She's a lady” w wykonaniu duetu Lion Babe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii