W ramach współpracy żartobliwe newsy z ASZdziennika będą codziennie wyświetlane na wszystkich, ponad 20 tysiącach ekranach należących do Screen Network, zlokalizowanych w centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych.
- W Grupie naTemat od zawsze staramy się wychodzić z działalnością typowo digitalową poza ramy samego internetu. Możliwość świecenia ASZdziennika w tak nietypowych dla niego miejscach to kolejny projekt tego typu, który przy okazji w tych dziwnych czasach przysporzy ludziom w miastach nieco uśmiechu - komentuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/screen-network-siec-ekranow-reklamowych-na-dworcach-kolejowych-opinie-cena,7170470326773377a ##

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. ASZdziennik.pl zanotował 747 tys. realnych użytkowników i 2,18 mln odsłon.











