Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” oglądało 133 tys. widzów, znacznie więcej niż TVN Style - w paśmie emisji formatu - gromadził rok temu. Stacja chce zrealizować drugą edycję show.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Format “Trinny i Susannah ubierają Polskę” premierowo nadawany był w czwartki o 21.00. Pokazane w tym paśmie osiem odcinków dało stacji 0,92 proc. udziału w grupie 4+ i 1,41 proc. komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów - ponad 200 tys. - obejrzało ostatnie wydanie show wyemitowane 9 czerwca.

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style gromadziła tylko 54 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,37 proc. i 0,61 proc. Program miał też znacznie wyższe udziały od średniego udziału stacji w okresie jego emisji, który wyniósł odpowiednio 0,36 proc. i 0,49 proc. Kanał TVN Style emitując “Trinny i Susannah ubierają Polskę” pokonał też z dużą przewagą konkurencyjne stacje lifestylowe. TLC w paśmie nadawania formatu  gromadziło 42 tys. widzów (emitowało wówczas m.in. serię “10 lat mniej”) , a Polsat Cafe - 28 tys. widzów (“Kobieta Cafe”).

Program był powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Odcinki emitowane w ramach pierwszej powtórki w piątki o 19.00 przyciągnęły przed ekrany średnio 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. w 4+ i 0,89 proc. w 16-49 (dane bez ostatniego odcinka).

Cennikowo premierowe odcinki formatu z reklam przyniosły 280 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety (stanowiły aż 74 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 34. rokiem życia oraz między 40. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” brytyjskie stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagały zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadał Mastiff Media Polska. Program wsparty został intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN (latem powtórzy on całą edycję), a także kampanią zewnętrzną.

- Jestem bardzo zadowolona z wyników programu. Pokazał on, że jesteśmy w stanie robić duże produkcje zarezerwowowane dotychczas dla dużych stacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Yvette Żółtowska-Darska, dyrektor TVN Style. - Chciałabym wyemitować kolejną edycję “Trinny i Susannah ubierają Polskę” - deklaruje. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy druga seria może pojawić się na antenie. Stacja musi znaleźć bowiem odpowiedni termin w napiętym kalendarzu stylistek, które realizują też lokalne wersje formatu w innych krajach.

Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

Widownia konkurencji w czasie emisji programu

Profil widowni formatu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"