Triumf agencji G7

Ogólnopolski Konkurs Reklamy Złote Orły - znamy już laureatów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na tegoroczna edycję Złotych Orłów nadesłano 343 zgłoszenia. Jury nominowało do nagród 101 prac z 27 agencji. Przyznano 48 wyróżnień, 28 Złotych Orłów, w tym Grand Prix w działach Druk, Film i Kampania. Nagrodę specjalna tegorocznej edycji Złotych Orłów otrzymał Kabaret Mumio. Nagrodę dla Agencji Reklamowej Roku otrzymało G7, które tylko o jeden punkt wyprzedziło agencje PZL w rankingu zdobywców Złotych Orłów i wyróżnień tegorocznej edycji konkursu.Laureaci Konkursu reklamy Złote Orły 2005         KAMPANIE

Kampania multimedialna:

Złoty Orzeł: G7, PTC Heyah „ Eksterminacja simloków”Wyróżnienie: G7, PTC Heyah „Bajki”  G7, PTC Heyah „Wajcha w dół”  G7, PTC Heyah „Johny 11 Palców”nominacja: PZL, Kompania Piwowarska „Dog in the Fog”

Kampania filmowa:

Złoty Orzeł: PZL, Polkomtel „Filmy Plusa”  G7, PTC Heyah „Wajcha w dół”

Kampania drukowana:

Złoty Orzeł: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Mogłeś zapomnieć”

DRUK

Odzież:

wyróżnienie: Ad Fabrika FCB, Be! „Be”

Motoryzacja:

Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz „Pięciolinia”Wyróżnienia: DDB Warszawa, Nissan „Biedronki”  S4, Goodyear/Dunlop „Modlitwa”nominacja: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz „Piłka tenisowa”      Publicis: Renault „100 lat”

 Finanse:

Złoty Orzeł: Brain, ING Bank Śląski „Teraz nie”nominacja: Brain, ING Bank Śląski „Stary bank”

Napoje:

nominacja: DDB Warszawa, Kompania Piwowarska – Tyskie „Tyskie Japonia”

Żywność:

Złoty Orzeł: DDB Warszawa, Unilever – Knorr „Para”

Higiena i zdrowieZłoty Orzeł: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Łóżko”wyróżnienie: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Pies”nominacja: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Drzwi”

Rozrywka, kultura, nauka:

Złoty Orzeł: Ad Fabrika FCB, Instytut Adama Mickiewicza „Młode kino polskie”wyróżnienie: Scholz&Friends Warszawa „Test Rorschacha”

Dom, biuro, środowisko:

wyróżnienie: Paralotna, Nikon „Poczuj obraz”

Usługi:

Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Restauracja Vega „Kabaczek, burak”nominacja: Scholz&Friends Warszawa, Hupało&Wolf Hairdesign „Skalp”

Telekomunikacja:

Złoty Orzeł: G7, PTC Heyah „Autobus I”  G7, PTC Heyah „Wajcha obniżona”nominacja: G7, PTC Heyah „Toaleta męska”      G7, PTC Heyah „Toaleta damska”      G7, PTC Heyah „Autobus II”      G7, PTC Heyah „Playboy”      G7, PTC Heyah „Żabi Król”      G7, PTC Heyah „Elf”

Media:

wyróżnienie: DDB Warszawa, Gazeta Wyborcza „Klasyka, kolekcja XIX w.”

RADIO

Dom, biuro, środowisko:

Wyróżnienie: Publicis, Hewlett Packard „Spadochron”

Usługi:

Złoty Orzeł: Publicis, British Airways „Hong Kong”wyróżnienie: Publicis, British Airways „Mucha”Publicis, British Airways „Brydż”

Telekomunikacja:

wyróżnienie: G7, PTC Heyah „Jaś i Małgosia”G7, PTC Heyah „Śpiąca Królewna”

FILM

Motoryzacja:

nominacja: Publicis, Ranault „100 lat”

Finanse:

Złoty Orzeł: Brain, ING Nationale Nederlanden „Gdyby”wyróżnienie Brain, ING Bank Śląski „Ja bym zagrał”Brain, ING Bank Śląski „Mi się mylą”nominacja: PZL, PKO Bank Polski „Gazeta”

Napoje:

Złoty Orzeł: PZL, Kompania Piwowarska – Dog in the Fog „Wichura”wyróżnienie: Just, Grupa Żywiec „Prawie jak Żywiec”  PZL, Kompania Piwowarska – Żubr „Towarzystwo”

Żywność:

wyróżnienie: PZL, Felix „Zrób to lepiej”  Publicis, Nestle-Winiary „Lizak”

Rozrywka, kultura, nauka:

wyróżnienie: PZL, Totalizator Sportowy „Śmierć kliniczna”

Telekomunikacja:

Złoty Orzeł: PZL, Polkomtel S.A. „Myjnia”  G7, PTC Heyah „Johny 11 Palców”wyróżnienie: PZL, Polkomtel S.A. „Kopytko”  PZL, Polkomtel S.A. „Kontrola”  G7, PTC Heyah „Rowerzysta”  G7, PTC Heyah „Kanalarz”  G7, PTC Heyah „Lejdi”  G7, PTC Heyah „Czerwony Kapturek”

Media:

nominacja: Henyo Behrendt, Radio Złote Przeboje „Koncert”

KATEGORIE SPECJALNE

Reklama społeczna:

wyróżnienie: TBWA, AMS „Ryby, Zasiłek, Duch, Im szybciej”  Euro RSCG Warszawa, World Associstion of Newspapers „Don’t Shoot Back” nominacja: Ad Fabrika FCB, Fundacja Rodzić po ludzku „Kajdanki, Knebel, Kaftan”      Euro RSCG, World Wildlife Found „Detox”

Promocja regionów:

wyróżnienia: Just, Urząd Miasta Poznań „Wir Warten Auf Die Echten Berliner”  Ad Fabrika FCB, Urząd Miasta Kraków „Hotel”

Reklama korporacyjna:

wyróżnienie: Schwartz, TVP S.A. „Oprawa TVP 1”

Reklama własna:

Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Ztudio „Typowy mailing”wyróżnienie: Ad Fabrika FCB „Big Idea”nominacja: S4 „Wielkanocne króliczki”  Ad Fabrika FCB „O Jezu!”

Ilustracja:

nominacja: PZL, Tetley Polska „Clipper”

Slogan:

Złoty Orzeł: PZL, Totalizator Sportowy „Wygrana pada od kul”wyróżnienie: PZL, Felix „Matka natura, ojciec Felix”nominacja: PZL, Kompania Piwowarska – Żubr „Na ten czas swojski”

Humor:

Złoty Orzeł: PZL, Polkomtel S.A. „Kopytko”wyróżnienie: PZL, Totalizator Sportowy „Kawały”  BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Pies”

Twórcze Użycie Mediów

Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz „Nie sprzedam”shotrlista: TBWA Warszawa, Masterfoods – Pedigree „Opona”  PZL, Kompania Piwowarska – Dog in the Fog „Psyszły na świat”

Salon Odrzuconych

nominacja: Publicis, Nestle – Winiary „Kaczki”

Wydarzenie promocyjne

wyróżnienia: PZL, Kompania Piwowarska – Dog in the Fog „Spacer z niewidzialnym psem”  A1, Nokia Polska „Nokia w Koneserze” INTERACTIVE

Banner:

wyróżnienie: Zentropy Partners, Nestle Polska – Nescafe Frappe „Megawiatrak”  Zentropy Partners, Microsoft „WSS Inte Litex”

Serwis www:

Złoty Orzeł: Engine, Americanos „Serwis Americanos”wyróżnienie: Odeon, „Serwis Odeon”nominacja: Opcom.pl, Big Star „Big Star jesień-zima 2005/2006”Byss, Carlsberg Polska „serwis Carlsbergville”Artegence, Kompania Piwowarska – Redd’s „Serwis Redd’s go!”

Prezentacja na CD:

wyróżnienie: Artegence, Mobile Entertainment Europe „Xyber Mech”

DESIGN

Wizerunek firmy:

wyróżnienie: Definition Design, Silvair „System identyfikacji wizualnej”Artegence, Gameleons „System identyfikacji wizualnej”

Wydawnictwa korporacyjne:

wyróżnienie: Scholz&Friends Warszawa: Bema Plaza Business Park

Opakowania:

wyróżnienie: Brand Nature Access, ZT Kruszwica „opakowanie margaryny Manuel”

Direct Mail:

Złoty Orzeł: Proximity Poland, Komputer Świat: Piszę do Pana list

Materiały POS:

Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz: Lodówka

Materiały promocyjne:

wyróżnienie: White Cat Studio, Comme de Garcons/Guerilla Stores „Zaproszenie na zamknięcie sklepu”

Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego: Ad Fabrika FCB, Instytut Adama Mickiewicza „Młode kino polskie”

Grand Prix Film:G7, PTC Heyah „Johny 11 Palców”

Grand Prix Druk:Złoty Orzeł: DDB Warszawa, Unilever – Knorr „Para”

Grand Prix Kampania:PZL, Polkomtel „Filmy Plusa”

Agencja RokuG7

Nagroda specjalna:Kabaret Mumio

Złotym Orłom 2005 towarzyszył otwarty konkurs „Oswoić Pałac” zorganizowany we współpracy z PKiN-em oraz Biurem Promocji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Na konkurs należało zgłaszać projekty, które mogą być wydane w formie kartek pocztowych. Technika dowolna. Dowolny też sposób przedstawienia wizji PKiNu. Ważne, by była własna i oryginalna. W konkursie mógł brać udział każdy twórca, który nie ukończył 27 roku życia. Na konkurs napłynęło 60 zgłoszeń. Jak się okazało„Oswoić Pałac” można przy pomocy dowcipu, ironii, sentymentalnie i romantycznie lub poważnie i wzniośle; artystyczną deformacją oraz dowolnymi technikami artystycznymi. Jury w składzie: Agata Passent, publicystka; Tadeusz Deszkiewicz, dyrektor Biura Promocji Miasta; Lech Isakiewicz, prezes PKiN; Piotr Kowalczyk, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Scholz & Friends; Andrzej Świetlik, fotograf, wybrało 11 prac godnych uwagi i nominowało je do nagród. W rezultacie przyznano jedną nagrodę główną „Młodego Orła”, którą otrzymała Agnieszka Kirzanowska-Osińska z Gdańska i trzy wyróżnienia, które trafiły do Marty Karpińskiej z Warszawy, Agaty Rackiej z Warszawy i Magdaleny Jaskułowskiej z Wrocławia. Najlepsze prace zostaną wydane w formie pocztówek i rozprowadzone po całej Polsce przez firmę Puzzle Media. Wręczenie nagród odbędzie się 9 grudnia podczas gali wręczenia nagród konkursu reklamy Złote Orły 2005.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu