Przez cały Wielki Tydzień i Święta Program Trzeci Polskiego Radia zrezygnował z podkładów muzycznych emitowanych w serwisach informacyjnych. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym odzewem ze strony słuchaczy.
„W tej chwili nie ma podkładów w serwisach informacyjnych, ale ponieważ pracujemy nad nową oprawą muzyczną serwisów, nie możemy wykluczyć, czy się nie pojawią w przyszłości. Pewne jest to, że stare podkłady już nie będą pod serwisami emitowane” – informuje nas Katarzyna Adamiak, specjalista ds. public relations Trójki Polskiego Radia.
Na dzień dzisiejszy stacja nie podaje, kiedy pojawią się zmodyfikowane podkłady.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku styczeń-marzec 2007Styczeń-marzec 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,40%21,40%Radio Zet19,20%18,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,90%14,90%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,60%6,10%Radio Maryja2,20%2,50%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,70%Bis Polskie Radio0,30%0,70%Stacje ponadregionalneRadio TOK FM1,00%0,80%Radiostacja0,90%0,60%Radio Wawa0,80%0,80%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,80%7,90%Audytorium [17]5,10%5,00%Grupa AGORA [28]3,80%4,40%Grupa AD.POINT [11]1,80%1,50%Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, styczeń - marzec 2007, ogół badanych, próba: 23055.












