Po serwisie sportowym po godz. 9, prowadzonym przez Krzysztofa Łoniewskiego, został nadany sygnał dźwiękowy prognozy pogody i spot jej sponsora. Potem jednak zamiast samej prognozy można było usłyszeć fragment rozmowy dwóch dziennikarzy w studiu.
- …tam na nich Saryusz, że Polskie Radio fejki roznosi - stwierdził jeden z nich. - Dlatego k…a taka afera była. Miałem pogodę, Grzesiu zrobił - powiedział inny. - Ale nie czytasz? - spytał ten pierwszy.
Zaraz potem wyemitowano spot sponsora prognozy pogody, po czym zaczął się blok reklamowy.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zapraszamy-do-trojki-prowadzacy-witold-lazar-i-karol-gnat-opinie-historia-program-iii-polskie-radior,7170422695945857a ##

Według badania Radio Track od sierpnia do października br. Trója miała 2,9 proc. udziału w rynku słuchalności, to rekordowo niski wynik stacji.
Od października Trójka ma nową ramówkę i bardziej muzyczny profil. W drugiej połowie sierpnia z funkcji dyrektora został odwołany Kuba Strzyczkowski, po nim ze stacją rozstała się grupa wieloletnich dziennikarzy.
Szefem Trójki od drugiej połowy sierpnia jest Michał Narkiewicz-Jodko, a wicedyrektorami - Marek Wiernik i Piotr Kordaszewski.











